کویر دل

شکست خوردن ی وضعیت موقته جا زدنه که دائمیش میکنه!

ایستگاه تاکسی

۴ ۹

‏برا دختره بوق زدم نگو دم ایستگاه بود همه راننده تاکسیا ریختن سرم
حالا دو ساعت قسم میخوردم به اینا میگفتم والا من مزاحم نوامیسم نه مسافرکشdevil

.. ..
۱۳ آبان ۱۵:۰۶

😂😂😂

پاسخ :
😂😂
.. ..
۱۴ آبان ۰۰:۳۲

یه سوال بپرسم ؟؟

پاسخ :
بفرما 
.. ..
۱۴ آبان ۱۴:۲۶

اسمت چیه؟

پاسخ :
اسمم امیر
.. ..
۱۴ آبان ۱۵:۵۵

چرا انقده اشناییی

قبلنم بیان بودی؟

پاسخ :
اره وب قبلیم فیلتر شد با این ادرس  afsoos. blog. ir
حدود ۴ سال داشتمش
.. ..
۱۴ آبان ۱۶:۰۵

منو یاد یکی به اسم لوک میندازی

یه سری حرفاتو اخلاقات اینا شبیع اونه 

پاسخ :
😂😂 خب خودمم دیگه 
لوک خوش شانسم. اون وبم که لینکشو فرستادم فیل شد 
تو بیان با این اسم جدید وب ساختم 
.. ..
۱۴ آبان ۱۸:۴۰

🗿💔عه

برگاممممم 

وای اقا نمی‌دونم تو همون لوکی یا یه لوک دیگه اییی 

نیگا منو میشناسی ؟ پریسایم یه مدت مامان همین لوکه بودم بعد خیلی علاقه خاصی به شیشه شیر داشت 🗿

اخه من خودم یه مدت رفتم دیگه نمیدونم چیشد کی رفت کی موند 

پاسخ :
عه پ من اون لوکی ک میگی نیستم 😂😂 
پیچیده شد ی کم 
من اسمم لوک خوش شانس بود و پروفایلمم ی مرد ک سوار اسب بود 
اونی ک میگی ی نفر دیگه س ،  و من علاقه ای هم ب شیر ندارم 
.. ..
۱۴ آبان ۱۹:۰۱

عهههه 

قلبم💔

چه همه لوک بوده نمیدونستم 

😂😭اونم پروفش شبیه همینی که میگی بوده 

حالا اشکال نداره 

اصن بهتر

دوست جدید پیدا کردم 

پریسایم 18 سالمه isfj 

خوشقلبمممم

پاسخ :
والا اولین و اخرین لوک من بودم و خواهم بود 😂 
اهان کسی ک علاقش سمت لوک هست شاید طبیعی باشه همچین پروفایلی داشته 
ممنون، همچنین خوشوقتم 
Setare :)
۱۸ آبان ۲۳:۱۷

چقدر این کارها به کسی که اسمش "امیر" هست میاد :)))

پاسخ :
چطور؟ 😁
این چیزی که فرستادم جک بود 
Setare :)
۲۰ آبان ۱۹:۱۴

همینطوری :)))

بله فهمیدم :دی

پاسخ :
😁😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
موضوعات
پیوند ها
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان