کویر دل

شکست خوردن ی وضعیت موقته جا زدنه که دائمیش میکنه!

روبیکا

۲ ۲

 

اومدم روبیکا رو باز کنم این پیغام اومد بالا indecision 

بعد میگن چرا از برنامه ها داخلی استفاده نمیکنین 

زدم حذفش کردم، اصلا فک کنم گزینه دلیت اکانت هم نداره 

فاطمه ...
۰۶ آبان ۱۲:۰۸

اکانت رو باز کنی دیگه دیلیت نمیشه

صرفا میتونی اپشو حذف کنی

من الان دو ساله شاد نرفتم هنوزم اکانتم حذف نشده، در حالی که تو تنظیمات روی سه ماه تنظیم کردم که خودش خودکار حذف شه ولی نشد

پاسخ :
اتفاقا از منم رو سه ماه تنظیم بود 
این پیغامو ک دیدم کلا برنامه رو حذف کردم،  تو حالت عادی هم کلا زیاد استفاده نمیکردم خیلی کند بود برنامه ش و خیلی وقتا پیاما دیر ارسال میشد یا اعلانات بالا نمیومد که متوجه بشی کی پیام داده 
Ellie Williams
۰۶ آبان ۱۲:۵۵

نه گزینه دلیت اکانت نداره

یه گزینه داره اگر فلان مدت افلاین بودی اکت پاک شه

و همین نشون میده چقققدر برنامه های داخلی ایمنن✨

پاسخ :
خیلی مسخرست واقعا
با این همه باگ بعدم توقع دارن مردم تلگرامو ول کنن برن روبیکا 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
درباره من
تگ ها
آخرین نظرات
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پر بیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
آرشیو مطالب
موضوعات
پیوند ها
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان